Nirvana

Sunday, October 3, 2010

ala-and-i.blogspot.com

اینجا با اسم خودم نمی‌نوشتم، چون نمی‌خواستم بعضیا پیدام کنن. احتمالش خیلی کم بود، اما به هر حال، چیز قشنگی نمی‌شد...
درواقع، نمی‌خواستم چند تا آشنای قدیمی، که ارتباطم با اونها خیلی ناگهانی به صفر مطلق رسیده بود و بعد هم دیگه چیزی بینمون نبود، اثری به این شکل از من ببینن قبل از اینکه خودم باهاشون حرفی زده باشم که چرا دیگه چیزی بینمون شکل نگرفت... و الان دیگه این مسئله رو حل کردم. می‌نویسم "حل کردم" اما با این حال احساس خوبی راجع به موضوع ندارم. حتی دوست ندارم چیزی در این باره بنویسم اما به همین علت، این اسم "نیلا" هم روی اعصابم بود.
به هر حال، این پست برای انجام وظیفه بود. فعلا این آدرس می‌مونه تا اون چند نفری که اینجا رو می‌خوندن بهم خبر بدن که متوجه تغییر آدرس شدن. وگرنه اصلن دلم نمی‌خواست چیزی ازش بمونه...
پ.ن: این هم از اون ویژگی‌های منه که چیزی که ازش خوشم نیاد، نخوام اثری ازش بمونه..





Synapse

mail

Links

Archive

RSS

Blogger